business logo of Harry's

Harry's

How would you rate Harry's?
grey star
grey star
grey star
grey star
grey star
Pennsylvania
16 reviews
60 helpful votes
Follow Bertrand H.
Unfollow Bertrand H.
Send Message
Share Review
Report Review

Harry's update
December 12, 2022
Updated review

After using Harry's for two or three years now, I think you should pay attention to their recommendations regarding how often to have your order shipped to you. I am already backed up with razors, and have about an extra two months worth as well as about two months of lather. You can determine how often you'd like a shipment of theirs, e.g., every month, two months, three months, etc. It's the same cost per shipment regardless. So if you find after six months you're stocking up on more shaving supplies than you need, you can probably have the number of shipments per year reduced. You may pay slightly less for shaving supplies via their subscription service, but the major benefit is that their products seem to be consistent. Many shaving companies will switch to a cheaper product but maintain the name of the particular item. Why not? It's not illegal. Thus far, Harry's has been very consistent.

Date of experience: December 12, 2022

Excellent. Better than expected
November 1, 2021
Previous review

I was a bit skeptical about Harry's subscription shaving service, but I'm glad I tried it. I plan to keep my subscription. Here are a few reasons why. I have found the razor handle excellent. It is easy to grip and ergonomically designed. The blade--at least for me--provide the smoothest shave I've ever had. The 'pivot' dynamics of the razor head is excellent. It truly feels thoughtfully designed. Now, this may be due to the Harry's gel that is provided with the subscription. I thought at first, 'There are a lot of gels available in stores. I doubt this one will be any better." I was wrong. Harry's gel is denser and has less aeration added to the product, which means you don't need as much and each can lasts longer since there is less air and more gel. I even got their freshening face toner. It contains niacinamide, which I've read is truly good for the skin (in another words, it doesn't just feel good-it protects your face). The price is about the same as the 'high-end cartridge systems available in stores but I would rather pay the same for a better product. Please note that this is my experience after using the products for about a month. My beard isn't super thick or wiry as some men's. I'd place it at about 'medium'. I've read a lot of men's reviews who complain that their thick beard is hard to shave. I don't know if Harry's would do as well for them. But I'd say if you have a beard that isn't super thick, it's definitely worth a trial subscription, which is not very expensive, especially if you regularly use high priced products already

Date of experience: November 1, 2021
Tennessee
1 review
0 helpful votes
Follow Chris S.
Unfollow Chris S.
Send Message
Share Review
Report Review

Awesome
February 1, 2023

I have been using all of Harry's products for over a year now.shampoos, body washes,razors,and shave cream. I feel better,I look better,and the smells are out of this world,my favorite is fig,that smell is great. Use it and see what I mean

Date of experience: February 1, 2023
Alabama
1 review
0 helpful votes
Follow Bill M.
Unfollow Bill M.
Send Message
Share Review
Report Review

Placed an order, received an email that it would be delivered within a specific range of dates. After even giving a grace period, I called just to find out it had not even been processed for shipping yet. Totally "Harry's" fault but they would not let me cancel the order to use funds to purchase my items somewhere else where I could get reasonable delivery.

Date of experience: December 14, 2022
Brent -. Harry's Rep
over a year old

Thanks for taking the time to leave your review, Bill. We're sorry you've had this poor experience, especially over the holidays. This is not typical of our service, and definitely the last thing we would want for our valued customers. Yes, unfortunately we were unable to cancel the order, as our system was unable at that point. Your account reflects that your refund has been processed, and we've placed a $10.00 credit on your account for all your inconvenience and frustration with this matter. Again, our apologies.

Please feel free to reach out to us at help@harrys.com should you have any further feedback or questions.

All the best,

The Harry's Customer Experience Team

Arizona
1 review
1 helpful vote
Follow Robert S.
Unfollow Robert S.
Send Message
Share Review
Report Review

I wish I could give this product a -5 review. This product sucks! It always cuts you, you can only get 2-4 descent shaves out of it after those, this blade is useless! I switched over from Gillette shaves, the vibrating shaver. That brand/shaver I never had issues with. It never cut me & I could get 10+ shaves before having to even think about switching my blade. I only switched to Harry's because Costco had a great deal on it with I think 20-25 blades so I took the gamble. Never again! Back to Gillete I go! I shave 2-3 times a week & I swear to you 95% of the time using Harry's it cut my head, absolutely ridiculous. Please, even if they are giving this razor out for free, don't not accept it. It's one of the worst products ever! Hell I'd rather use the single blades 1990's blades instead of this crap! A 1 star is to damn good for this sorry excuse of a product.

Date of experience: August 8, 2023
Brent -. Harry's Rep
over a year old

We’re sorry you’ve had a poor experience with our product, Robert. That is definitely the last thing we would want. There are textures and angles involved with head-shaving that differ greatly from face-shaving. Since our blades were optimized for the face, that is what we recommend them for.

Your thoughts are important to us. Please send us an email at help@harrys.com if you’d like to chat a bit more about this matter.

All the best,
The Harry's Customer Experience Team

New York
1 review
1 helpful vote
Follow Daniel L.
Unfollow Daniel L.
Send Message
Share Review
Report Review

We purchased these with the impression that the razor would be just as good if not better than our Gillette fusion 5 and pro glide razor. Harry's is not even close. We tried a few times and everything time we cut ourselves which never happened before with the Gillette.

Date of experience: August 2, 2023
Brent -. Harry's Rep
over a year old

Thanks for taking the time to leave your review, Daniel. We're sorry you've had this poor experience with our Blades. That defintely should not be happening. Please feel free to reach out to us at help@harrys.com so we can chat a bit more about this matter and get you looked after.

All the best,

The Harry's Customer Experience Team

Florida
2 reviews
0 helpful votes
Follow Donald D.
Unfollow Donald D.
Send Message
Share Review
Report Review

Curious to know if the type of metal used in manufacturing is the same. I have used these blades for several years now and used to get at least 4-5 shaves but not anymore. I'm lucky if I get 1-2 shaves now. Something is amiss for sure. I'll find another blade to shave with from now on. Disappointing and a waste of money.

Date of experience: August 19, 2022
Brent -. Harry's Rep
over a year old

Thank you for taking the time to leave your review, Donald. We're sorry to hear about your experience with our blades not being as sharp as expected. We can assure you nothing has changed. We're always looking for ways to improve and I'll be sure to pass this along to our Product Development team. We design and manufacture our blades at our own German factory, and sell them directly to you and our retail partners. Please feel free to reach out to us at help@harrys.com should you wish to chat a bit more about this matter.

All the best,

The Harry's Customer Experience Team

New Jersey
1 review
0 helpful votes
Follow Frank H.
Unfollow Frank H.
Send Message
Share Review
Report Review

I have been a long-time Harry's customer and believe Harry's delivers quality products across the board. The issue I have is with Harry's fulfillment. I was promised that my order would be delivered in the 2-4 June timeframe. Today is June 5th and the tracking info I received indicates that a shipping label was created but that my package was never delivered to the shipped which is indicated as UPS. This is the second time Harry's has had a fulfillment issue. The first time, the CSR blamed it on a software change. I wonder what the excuse is this time...

Date of experience: June 5, 2022
Brent -. Harry's Rep
over a year old

Thanks for taking the time to leave your review, Frank. We're sorry to hear your order has not arrived within the estimated timeline. Please feel free to reach out to us at help@harrys.com. We'll be happy to look into this for you and pass your valuable feedback along to our distribution team. Again our apologies for this poor experience.

All the best,

The Harry's Customer Experience Team

California
1 review
0 helpful votes
Follow Mark H.
Unfollow Mark H.
Send Message
Share Review
Report Review

Years ago I was sold on Harrys because the quality and durability of the razor was great. I was then able to get at least 10 days on a blade and I hardly ever cut my face when doing so.

Now disappointment has set in. I am lucky to get 4 shaves from a blade { usually 2-3} and I ALWAYS nick my face with a new blade in.
I am very disappointed and when my blades run out, I will try a different company. Bye Harry!

Date of experience: July 19, 2022
Brent -. Harry's Rep
over a year old

Thanks for taking the time to leave your review, Mark. We're always looking for ways to improve and we'll be sure to pass this along to our Product Development team. We design and manufacture our blades at our own German factory and sell them directly to you. All of our blades go through the same quality control processes and we want to assure you that nothing has changed with our blades. If you have any further feedback or questions we'll be happy to chat. Please feel free to reach out to us at help@harrys.com.

All the best,

The Harry's Customer Experience Team

Canada
1 review
0 helpful votes
Follow Bob D.
Unfollow Bob D.
Send Message
Share Review
Report Review

Cross Border Shopping
December 15, 2022

I live on the US / Canada border & therefore have access & listen to US radio. Harry's is advertising a $3 Trial Set so I tried to order. I was advised the offer was not available, despite having a US mailing address, and was told to purchase the Canadian offer, which was $13 Cdn. Same product. The Canadian offer ended up being more than 3x more expensive, after currency conversion. Shipping was free on both. Guess I will never know if the product is quality or not.

Date of experience: December 15, 2022
Brent -. Harry's Rep
over a year old

We're sorry for the poor experience, Bob. Please feel free to reach out to us at help@harrys.com so we can look into this further for you.

All the best,

The Harry's Customer Experience Team

Colorado
1 review
0 helpful votes
Follow John R.
Unfollow John R.
Send Message
Share Review
Report Review

They lost me when they went Woke! Go Woke Be Broke! Blades don't last very long, I wasn't liking Harry's products much before other than the fact that it's cheap but then, when I heard of the story with the Daily Wire, I boycotted Harry's and Gillette! I encourage you to do the same! Stop the normalization of woke practices like Drag Queen Story Hour and the like! Wake Up America! Let's be the Light to Other Nations. Bring up our children to be the best. God Bless America.

Date of experience: August 25, 2023

Overview

Harry's has a rating of 2.8 stars from 2,910 reviews, indicating that most customers are generally dissatisfied with their purchases. Reviewers dissatisfied with Harry's most frequently mention gillette fusion, poor quality and facial hair. Harry's ranks 1st among Shaving sites.

service
213
value
217
shipping
216
returns
66
quality
218
This company does not typically respond to reviews