SDBullion has shady business practices. If you pay extra for expedited shipping and FedEx misplaces the package for a while, SDBullion won't refund the extra fee you paid for expedited shipping. Don't recommend using this company...
Good experience getting bullion. I got everything as expected. It was easy to navigate the website to find what I was looking for. I like the variety and can't wait for SD bullion to get the Tim and Yankee Stacker coin out! Thank you! I'm also guessing what the next commander is for the commander series and looking toward to finding out if I'm right. SD bullion is on YouTube and glad to see the interest to answer questions and talk with the community on there.
Very beautiful selectiion at a competitive price. I can only buy a limited amount of silver, and they treated my order in a effective,an timely manner. Thank you.
My newly found addiction lol. My friend and I were talking about getting old and he said silver and gold is a good exchange for paper money. I wanted something to give my son later in life.
A very nice product. Took a bit longer for check to clear and to product to ship, but good communications.
Always a pleasure doing business with SD bullion. The customer service is always accurate and it's a pleasure doing business with SD bullion.
Fast shipping, great deals, always a great experience. Definitely will be back to buy more stack on. Never a problem and always fair prices
I used to love your company but resent experience with you customer service has proved to me that you talk a good game on these videos and with you cards in shipping boxes but when it comes down to it, you are more interested in making money first. And all this revolves around $65 out of $10,000 I have spent. Now I will not do business with your company and am sure to tell everyone I can how you really treat customers. See order #*******. I also notice you do not have a physical address where I can send you a hand written letter explaining my discontent only emails where you can ignore.
Ordered 2 royal mint una silver bars ( 10 oz) limited edition, paid $622 3 weeks ago, items in stock at the time order, never updated status. Called and placed on hold forever! Items now out of stock and will only allow exchange for lowered value bars and will not refund the difference in value ( silver is down form time of order in addition bars ordered now are not premium limited edition bars! Very rude an unethical company!
Hello,
Thank you for taking the time to leave us a review.
We apologize for the delay on the 10oz Una and the Lion silver bars. Unfortunately, we experienced some quality/control-related issues with these bars.
If you'd like to hear the options we are offering our customers in this regard, you can email us at sales@sdbuillion.com or gives a call at 1-800-294-8732. We are available from 8 a.m.-8 p.m. est Monday through Thursday and from 8 a.m.-6 p.m. est on Friday.
Thank you for your feedback.
Best,
SD Bullion Customer Service
I ordered silver that was not delivered. When I called I was treated very poorly and rudely by staff. I sent them almost $5500 and its been 25 days and I have received nothing, no help, no resolution just some excuses with their fraud department. I will be contacting the federal trade commission and the consumer financial protection bureau tomorrow to report this as fraud. I have ordered gold/silver many times but not from this company. Buyer beware! SCAM! Dr. Harper
Hello Jeff,
Thank you for taking the time to leave us a review.
Firstly, please allow me to apologize for any inconvenience or frustration caused by your recent experience. We take all feedback seriously and strive to provide exceptional service to all our customers.
I am sorry to hear that you did not receive the package, however, please know that every order we ship is fully insured. To open up a lost package claim, please email us at sales@sdbullion.com or call our bullion team at 1-800-294-8732. We are available from 8 a.m.-8 p.m. est Monday through Thursday and from 8 a.m.-6 p.m. est on Friday.
Thank you for your feedback!
Best,
SD Bullion Customer Service
Answer: Company charged me $50 fee because I filed credit card chargeback on the order that didn't arrive. Below is customer service message to me. Since when did company charge consumers $50 fee for filing a chargeback? I filed claim on BBB to resolve the issue. We received a charge back for this 07/09/2019. Since you were unwilling to follow our process for a lost packagewhich would have been much faster than filing a charge back a month lateryour account has been suspended indefinitely and a balance of $50 to cover fees imposed on us because of this unnecessary charge back is due.
Answer: We are happy to hear your experience with us has been good! We strive to provide the lowest prices and the best service possible! Please let us know if there is anything we can do to make your experience with us better!
Answer: We ship fully insured via USPS, UPS, or FedEx. The default shipping option would be selected by the shipping team in accordance with our insurance policies and efficiency. Most, but not all, of our orders ship with a signature required. However, you can rest assured all of our orders are fully insured. If you want to be guaranteed a signature, we do offer the ability to add it on, it would be $4.95 for the signature plus $14.95 for our expedited shipping. We offer FedEx or USPS.
Answer: When will Gold price go back to $300/oz - seems as reasonable a question as many others (:}
SD Bullion has a rating of 4.2 stars from 632 reviews, indicating that most customers are generally satisfied with their purchases. Reviewers satisfied with SD Bullion most frequently mention customer service, precious metals and timely manner. SD Bullion ranks 1st among Coins sites.
Hello Rick,
Thank you for taking the time to leave us a review.
We'd be happy to help you and look into this. We understand that you were unhappy with the response provided by our customer service representative. I appreciate that this was not the outcome you were hoping for and that it may have left you feeling dissatisfied with our company.
However, I want to assure you that our representatives are trained to provide the best possible service to our customers. While we understand that there may be misunderstandings and miscommunications at times, our team is dedicated to resolving any issues that may arise.
You can email us at sales@sdbullion.com or call our bullion team at 1-800-294-8732. We are available from 8 a.m.-8 p.m. est Monday through Thursday and from 8 a.m.-6 p.m. est on Friday.
Thank you for your feedback!
Best,
SD Bullion Customer Service