website thubmnail of VMInnovations

VMInnovations

How would you rate VMInnovations?
grey star
grey star
grey star
grey star
grey star
Ohio
1 review
0 helpful votes
Follow Jack L.
Unfollow Jack L.
Send Message
Share Review
Report Review

Didn't order anything
January 22, 2025

I received a notification that I was receiving a package from VMInovation today. The problem is that I didn't order anything. So this sucks. I hope this can be rectified quickly.

Date of experience: January 22, 2025
Oregon
1 review
3 helpful votes
Follow Frank H.
Unfollow Frank H.
Send Message
Share Review
Report Review

This company is a joke. Do not order anything from them. The product was never in-stock, they let you purchase, send you a tracking email from FedEx with a delivery date (but FedEx does not even have it yet). Then it never comes, you call and they say not sure what happened will send it again. It never comes again, then they say "Oh, yeah. Sorry, it's actually out-of-stock. We will just refund your order." Not sorry that you waited over a week for something that was never going to come. "Have a nice day. Better luck next time." I should know better than to order from a no-name, BS business like this one.

Date of experience: July 3, 2021
VM I. VMInnovations Rep
over a year old

Hi there,

I'm very sorry to hear about the negative experience you had with us. We do our best to make sure our inventory levels accurately reflect on the marketplaces. We appreciate your feedback and would be happy to look into the specifics of your order to see if we can come up with an alternate resolution. Please reach out to us with your order number and we can look further into this for you.

Again, we apologize for the inconvenience and hope we can earn your trust.

Pennsylvania
1 review
2 helpful votes
Follow KM Z.
Unfollow KM Z.
Send Message
Share Review
Report Review

Ordered Bosch orbital sander for delivery on Friday March 5th what arrived on March 4th was a intex air mattress. All records claimed they had delivered my sander. I guess my sander and air mattress are one and the same. Then it becomes my headache to try And get it returned. So now they sit on my 275.00 dollars awaiting the return of an air mattress. If ever the seller is VM express I will not order item. Needless to say my sanding project sits on hold because of their incompetence and so does my money.

Date of experience: March 6, 2021
VM I. VMInnovations Rep
over a year old

Hi there,

I'm so sorry about this! We must have gotten two shipping labels mixed up! I see that the item is on its way back to us and I have initiated a refund via Amazon. Please allow 3-5 business days for processing.

Again, I apologize for this inconvenience and I hope this resolves any concerns. If you have any questions, please contact us directly at (866) 639-9320.

Colorado
2 reviews
3 helpful votes
Follow Leo G.
Unfollow Leo G.
Send Message
Share Review
Report Review

No shipping refund
April 20, 2022

Received a non working unit from this company. When they accepted my return they refused to reimburse my shipping cost of $133.00 saying that they provide free shipping slips for returns. When in fact I used the return label they sent me and still had to pay shipping. I even provided them with the shipping receipt and tracking number and they still refused. Be weary of ordering from them especially if you end up having to return your item.

Date of experience: April 20, 2022
VM I. VMInnovations Rep
over a year old

Hello Leo,

I am so sorry you have had a negative experience with your order and the return of it. I am unable to locate the details of your order based on the details within the review. Our labels are 100% free via FedEx, we provide labels within the return period of each Marketplace. Unfortunately, if you did not use the FedEx labels we are unable to reimburse the shipping cost as we do not use other carriers outside of FedEx for our initiated return.

Again, I am deeply sorry for the confusion and inconvenience this has caused. Feel free to give us a call and provide the order details we are glad to look into your order and verify what has happened.

Spreetail
(866) 639-9320
hello@spreetail.com

Wisconsin
1 review
1 helpful vote
Follow neil f.
Unfollow neil f.
Send Message
Share Review
Report Review

They purposely sold me broken equipment. When I called them to get a refund they told me I had to send it back and they would send me a shipping label but they never did. I called again later same thing then after that they told me I was outside the return time frame. Don't buy anything from this place.

Date of experience: December 6, 2023
Illinois
1 review
1 helpful vote
Follow Joe I.
Unfollow Joe I.
Send Message
Share Review
Report Review

We purchased a large item, came in pieces as multiple boxes, some boxes were incorrect. We asked VM for the correct parts, VM repeatedly told us we were wrong, that we had the correct items. When they finally conceded that they had incorrectly shipped certain parts, they told us we had to ship they incorrect items back (reasonable). We've been asking for an update as to when we would recieve the correct parts for over 3 weeks now with not a single answer. 1 month later, we're still waiting on the correct parts and some communication when we will receive them. Still nothing. We have a useless, paid for, semi constructed product sitting in our living room. Mind blown.

Date of experience: January 21, 2021
VM I. VMInnovations Rep
over a year old

Hi Christopher,

I'm very sorry for any frustration or inconvenience this mix-up has caused. As I'm unable to locate your order based on the information provided in this review, please reach out to our team directly at 866-639-9320 or help@vmexpress.com and we would be happy to continue assisting you with this.

Texas
1 review
1 helpful vote
Follow Greg R.
Unfollow Greg R.
Send Message
Share Review
Report Review

Enough is enough
April 8, 2021

So I purchased a 4 pack of subwoofers they arrived. I was excited I can now call the shop and having put in. The next morning I get a phone call from the shop tell me that 1 of the speakers are blown. I then proceed to do the normal contact to try to return them because there's a warranty on them, defective. Going through the normal procedure giving the information they needed what happened email address on so far they keep putting it off and then their contact you within 2 to 3 days after each explanation or guidelines whatever they want to him on my 4th or 5th for time contacting them, now I Shouldn't think that you guys are stalling to get beyond those days needed to return The item that I paid good money for. All I really want is to return them for a full refund your wasting my time... I will not be buy from you again. Can't add a photo of a blown speaker and yall have proof of purchase.

Date of experience: April 8, 2021
VM I. VMInnovations Rep
over a year old

Hi Greg,

I'm very sorry about the defective speaker. Unfortunately I am unable to see the details of your specific order based on the information provided. However, if the item is warrantied, if you contact us directly we would be happy to set up a return for a refund or a replacement, whichever you prefer.

We look forward to solving this for you. Have a great day!

Maryland
1 review
1 helpful vote
Follow Mark H.
Unfollow Mark H.
Send Message
Share Review
Report Review

Great Customer Service
December 29, 2020

We bought the Red Carpet Manicure Must Haves kit from VM Express on Amazon for our daughter for Christmas. We originally had an issue with the item as received; one of the bottles (Prep) was empty. The lid was loose and it probably emptied during shipping; there was a very strong odor in the carton. We contacted VM Express on December 26th, they answered our email that very day and said a replacement would be shipped. An entire replacement kit arrived on December 27, the day after we notified them of the problem! Great customer service!

Date of experience: December 28, 2020
New York
1 review
4 helpful votes
Follow Beverly S.
Unfollow Beverly S.
Send Message
Share Review
Report Review

I am a disabled senior, my son bought me an Aeroplus portable air conditioner. It worked fine for about 10 minutes. Now, 11 days later, it only puts out hot air. Talked with warranty department about the unit, and am getting a major headache with getting it replaced. DO NOT BUY AIR CONDITIONERS from this company. My son pain over $450 for this piece of garbage! If I could give it a rating lower than 1, I would

Date of experience: June 20, 2021
VM I. VMInnovations Rep
over a year old

Hi Beverly,

We are so sorry to hear that your new air conditioner is no longer working. Unfortunately, based on the details provided, I am unable to look up your order. Please reach out to us with your order number and we would be happy to replace this at no additional cost to you. Please send an email to help@vmexpress.com or call us at (866) 639-9320.

We hope to make this right for you!

California
1 review
0 helpful votes
Follow Michael C.
Unfollow Michael C.
Send Message
Share Review
Report Review

Return pool
July 2, 2023

I would never ever buy again from Vinnovation a few months using intex above ground pool started to leak, help or return denied.I'm not the guy that just puts it in a corner and waits until next year I careful repackage everything it came with and take good care of it very disappointed.

Date of experience: July 2, 2023
VM I. VMInnovations Rep
over a year old

Hello Michael,

I am sorry to hear you are having trouble with your item. I was unable to locate an order with the provided information. Most of the pools come with a manufacturer's warranty once the order is outside of the return window. I am sorry to hear you had no resolution to your concerns with your item. I am happy to take a look at the order if you could provide the details to locate the order and assist you the best we can.

Please contact us at 866-639-9320 or hello@spreetail.com

Overview

VMInnovations has a rating of 1.5 stars from 114 reviews, indicating that most customers are generally dissatisfied with their purchases. Reviewers dissatisfied with VMInnovations most frequently mention customer service, return policy and tracking number. VMInnovations ranks 549th among Marketplace sites.

service
17
value
17
shipping
20
returns
18
quality
17
This company does not typically respond to reviews