UNice

Overview

UNice has a rating of 4.5 stars from 738 reviews, indicating that most customers are generally satisfied with their purchases. Reviewers satisfied with UNice most frequently mention customer service, great quality and fast delivery. UNice ranks 2nd among Wigs sites.

service
148
value
77
shipping
80
returns
64
quality
349
This company does not typically respond to reviews

Instant Feedback

21,290 reviews
+136
How would you rate UNice?
grey star
grey star
grey star
grey star
grey star
North Carolina
1 review
0 helpful votes
Follow new E.
Unfollow new E.
Send Message
Share Review
Report Review

So far love the hair
March 10, 2025
Updated review

My experience so far has been a so far good one the customer service rep could respond quicker but overall they was very helpful and made sure I got exactly what I wanted even with the changes can't wait to try the hair n give a hair review next

Date of experience: March 4, 2025

Easy n quick
March 5, 2025
Previous review

Easy n quick

Date of experience: February 23, 2025
GB
1 review
0 helpful votes
Follow new W.
Unfollow new W.
Send Message
Share Review
Report Review

Gorgeous but a bit of shedding
March 16, 2025

This is my second order and I've been impressed with the speed of delivery and the customer service. I did have quite a bit of shedding on the first brush but seems to have settled down and hopefully they'll be no more

Date of experience: March 13, 2025
Texas
1 review
0 helpful votes
Follow new I.
Unfollow new I.
Send Message
Share Review
Report Review

Amazing website and app. The app really takes it to another level. You get bombarded with a lot of deals and savings so beware, you'll be tempted to make a few purchases.

Shipping was straightforward and I overall loved the experience. I will be a loyal customer.

Date of experience: February 23, 2025
California
1 review
0 helpful votes
Follow Starr K.
Unfollow Starr K.
Send Message
Share Review
Report Review

Service needs improvement
March 21, 2025

After spending close to $100 they sent email saying the wig is not available it will take 30 days to make…WHAT? And I also I also wanted the BOGO deal but one wig was removed from order they told I didn't use the right code. So after several emails, text and threats I finally received my product! It was super upsetting and I'm a first timer here. They need someone who speaks fluent English and not try to come up or scam anyone. I had to tell the truth

Date of experience: March 3, 2025
Unice W. UNice Rep
2 weeks ago

Hi, Starr, we are so sorry for inconvenience we made before, and we indeed thanks for your liking about our brand at the first place. And we do feel sorry that the delay caused by the customization before. And we do feel shamed about what you’ve been through. In the near future, we will definitely upgrade our customer service. And we really thanks for your advice to our service.
Please take our sincerest apology for that we can’t find your order without your full name “Starr K.”. If possible, could you please leave us your full name or email address here? So our specialized customer service can get in touch with you and fix the problem asap. Waiting for your reply.
Sincerely,
The UNice Hair Team

GB
1 review
0 helpful votes
Follow Latoya K.
Unfollow Latoya K.
Send Message
Share Review
Report Review

Lovely wig and fast delivery
March 15, 2025

I am happy to receive the wig, delivery was fast and easy to track. It's lovely, the unit is little more blonde than brown as advertised and a lot smaller/tighter fit then I thought it would be but I'll get used to it. The ordering process was a bit lengthy and it took multiple attempts to order it through Klarna UK. But overall, I'm happy with my purchase and would order again.

Date of experience: March 12, 2025
GB
1 review
0 helpful votes
Follow Tia M.
Unfollow Tia M.
Send Message
Share Review
Report Review

I've recommended this company to others.
March 1, 2025

The orders are just like what is advertised, no exaggeration the quality in the products are amazing and is worth the price, the customer service is great aswell they helped me with my problem when my delivery hot delivered to another address.

Date of experience: February 17, 2025
Massachusetts
1 review
0 helpful votes
Follow new N.
Unfollow new N.
Send Message
Share Review
Report Review

Update
February 21, 2025

It was easy to search for what I was looking for but my overall experience will be decided on when I receive my item then I will change my star rating

OMG! This 13×4 pre everything is everything as described. I am in love with my wig. As soon as I put it on I was shocked, it looks amazing, feels amazing and so comfortable. I highly recommended you to family and friends. Thank you for my happy experience 😊

Date of experience: February 19, 2025
Washington
1 review
0 helpful votes
Follow new G.
Unfollow new G.
Send Message
Share Review
Report Review

Best wig I've gotten! 100%
March 9, 2025

The website was detailed and informative with each wig. Extra details from the beginning on all options, pros and cons, upgrades with pictures to enhance knowledge. I wasn't guessing or unsure. Even reviews had pictures which were quite helpful and encouraging

When my wig arrived, it was so beautiful! I got the pre-everything (13 x 4) and trust me it is true to its description! The wig looked layed, sleek. I absolutely love it

Date of experience: March 7, 2025
North Carolina
1 review
0 helpful votes
Follow Perry O.
Unfollow Perry O.
Send Message
Share Review
Report Review

I placed an order it was never received I emailed the company and later was emailed back with the answer of they don't have a tat and that if I take a 22 inch that it can be shipped out in 24 hours and that the 24 inch was under construction without a shipping date. I haven't heard anything back and I just wanted others to understand that you should just be careful!

Date of experience: February 13, 2025
Unice W. UNice Rep
4 weeks ago

Hi, Perry, we are so sorry for the inconvenience you had before. Because the hair you ordered is our new-in-style wig, which needs customization for a while. So we haven’t shipped out yet, and we should be sorry for such delay we made to you. And so sorry for the late reply because of time difference and holidays. But please trust that we never ignore our customers’ messages.
By the way, we have canceled the order as your request, the full refund will be back to you soon. If you need anything else, please let us know, our specialized service customer will talk with you directly asap and we will fix the problem as soon as we can.
Sincerely,
The UNice Hair Team

Washington
1 review
0 helpful votes
Follow Mary S.
Unfollow Mary S.
Send Message
Share Review
Report Review

Good product, site not user-friendly.
February 18, 2025

The site i'm not happy with the site pushing to get the app. I did not find this site via app. I want to just make an order. Receive updates on the order by way of email period I would make purchases again because the merchandise is good.but payment route not user friendly.

Date of experience: February 16, 2025